Marketing Pioneers 2010: Brandfighters wint de Pytch PEP Talks
Vandaag werd het congres Marketing Pioneers gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Met als thema Supersize your Sales” waren er zo’n 300 marketingprofessionals die genoten van het programma onder leiding van dagvoorzitter Stephan Fellinger. De Pytch PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch) was een podium voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. De beste presentatie werd beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500. Deze prijs ging naar Brandfighters. Ik zal hieronder deze post later updaten met video’s van de andere PEP Talks.
De Pytch PEP talks kun je hieronder zien van de volgende mensen:
Mober – Jeroen Wilhelm, BureauVijftig – Arjan in ‘t Veld, Beemway – Hans Gijsbertsen en 31Volts – Marc Fonteijn.
MP2010 Pytch Pep Talks – Mober – Bureauvijftig – Beemway – 31Volts from Pytch on Vimeo.
Verder waren er sprekers met de volgende thema’s:
Rikkert Walbeek – Sales 2.0; ‘Een echte sales 2.0 gek’
Huib van Bockel – Red Bull; ‘Merkbeleving’
Leen Zevenbergen; ‘Ondernemer pur sang’
The Challenge waarbij Energize, GX en Info.nl een oplossing te formuleren voor 6 dilemma’s waar moderne marketeers mee worstelen. Als keynote sloot David Meerman Scott met ‘The new rules of Marketing & PR’. Ook deze video en een interview dat Remco Janssen met Meerman Scott had volgen. Kijk verder terug op Marketing Pioneers 2010 op twitter via #mp2010 en op Flickr via mp2010.