1 miljoen unieke bezoekers in Habbo Hotel

1 miljoen unieke bezoekers in Habbo Hotel

{title}Habbo Hotel heeft in de maand november meer dan 1 miljoen unieke bezoekers mogen verwelkomen. Het exacte bezoekersaantal is, zo meldt Habbo vanmorgen, 1.038.416. Het gaat om unieke bezoekers: gemiddeld blijven ze twee uur en 18 minuten op de site. “Dit is een record!” jubelt het persbericht. “Nog nooit eerder werd het virtuele jongerenplatform zo druk in één maand bezocht.” Tegelijkertijd met dit heuglijk feit, wil Habbo adverteerders graag attenderen op een nieuwe mogelijkheid: Habble: “een conversation tracker, waarmee het mogelijk is een buzz rond een product/merk realtime binnen Habbo te meten en te vergelijken met concurrenten.” Interessant, komen we hier zeker op terug. Lees ook: ‘Qrius en Habbo partneren voor kwalitatief onderzoek’ en: ‘Habbo bestaat vijf jaar’.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Is er ook wat bekend over pageviews?

    geplaatst op
  • Ik denk dat die bezoekers meer in het 'spel' zitten dan dat zij op de website aan het browsen zijn.

    geplaatst op
  • maar om je poppetje aan te passen en profielpagina's van andere gebruikers moet je naar verschillende pagina's. Als je dat allemaal bij elkaar optelt kom je volgens mij op een flink aantal

    geplaatst op
  • DannyK22 het gaat over bezoekers niet over pageviews. Verder gaat het bij Habbo vooral om de interactie en doen pageviews er minder toe...

    Voor wat betreft Habble heb ik de eerste resultaten al mogen zien en wat dat betreft mooi om te zien dat campagne voeren in HAbbo naast de interacties dus ook een evenredig conversatie niveau laat zien..

    Is weer eens wat anders dan een campagne beoordelen op clicks en impressies..

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.