Presentatie Social Media Monitor editie 2 op 19 oktober

Presentatie Social Media Monitor editie 2 op 19 oktober

Dat social media op dit moment een veel besproken onderdeel is blijkt wel uit de oproep wat de beste social media campagne case is in Nederland.

De case die het meest is bijgebleven bij bij de bezoekers van Marketingfacts is die van het ministerie van Justitie: Veiling internet. Het ministerie van Justitie heeft in samenwerking met Kong Amsterdam een campagne neergezet via Hyves die maar liefst 7 miljoen keer is doorgestuurd en 3 miljoen keer bekeken. Al met al een zeer geslaagde campagne met nog een goede discussie over de opzet en de privacy.

Helaas hebben we nog geen contact kunnen krijgen met het ministerie van Justitie of Kong Amsterdam om te kijken of deze case nader besproken kan worden in de Social Media Monitor. Op dit moment zijn we nog druk bezig met het bepalen van de andere cases die besproken kunnen worden in het rapport. Eén bedrijf kunnen we in ieder geval al onthullen: Achmea met de campagne 25 jaar ‘Even Apeldoorn bellen’. De overige cases kunnen we op dit moment nog niet openbaar maken doordat deze nog geaccordeerd moeten worden door de PR afdelingen.

19 oktober vindt de publicatie plaats van de Social Media Monitor editie 2 in Seats2meet in Utrecht vanaf 14.30. Voor Marketingfacts lezers hebben we 10 plaatsen gereserveerd. Wil je hierbij aanwezig zijn stuur dan een e-mail.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.