The eDay after: Presentatie Victor Knaap (MediaMonks)

The eDay after: Presentatie Victor Knaap (MediaMonks)

Victor Knaap, managing director van MediaMonks ging gisteren op Emecer eDay in een van de sessies terug naar de kern van online gaming voor adverteerders: Het succesvol inzetten van online games voor marketing doeleinden. Knaap heeft de boel zelf laten filmen en monteren door zijn team; schitterend toch, die vrije nieuwsgaring. In de sessie zoomde Knaap in op een klein deel van de gamewereld. ‘Er wordt veel gesproken over gaming en de games industrie, maar voor de gemiddelde (Nederlandse) marketeer is voornamelijk online gaming interessant, en dan vooral de games die passen binnen een crossmediale campagne,’ zei Knaap.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • wat een slecht verhaal zeg. trieste vertoning van een bureau dat pretendeert het beste van nederland te zijn

    geplaatst op
  • Beste thijs. Als je het een slecht verhaal vindt, moet je wel met argumenten komen. Op deze manier is je comment ook een beetje treurig. Ook Victor heeft er op deze manier weinig aan ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.