Kom naar Het Grote Marcom Debat

Kom naar Het Grote Marcom Debat

{title}Over twee maanden is het zover. Op 3 november vindt in Panama, Amsterdam, het Grote Marcom Debat 2009 plaats. Geen plenaire sprekers of passieve gasten die visitekaartjes uitwisselen in de pauze. Nee, in plaats daarvan een vernieuwend event waar daadwerkelijk opinie gevormd wordt. Centrale vraag: ‘De opkomst van expertteams in marcom: sneller, beter, flexibeler?’

De bureauwereld kampt met ontslagen, netwerken van freelancers groeien. Is dat een gevolg van de kredietcrisis, of is er meer aan de hand? MarketingTribune gelooft in het opiniërende debat en is founding partner. Monique -Picnic- van Dusseldorp zit voor, Piet Smit van XXS en Frenkel Denie, marketingmanager van Bavaria komen praten en mee debatteren. Je kunt er voor 79 euro (dat is inclusief borrel) bij zijn en bent van harte welkom. Aanmelden kan via de site.

Het concept Marcom Debat is bedacht door vier onafhankelijke vakmensen:

Nancy Emmens (Brandmarque)
Linda Lupgens (Footprints and more)
Inge Meilink (IM Marketing)
Eelco Parie (Parie Communicatie)


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.