MarketingTribune en Marketingfacts presenteren: CREATIVE BERLIN 2009

31 augustus 2009, 05:52

{title}Marketingfacts ging eerder naar China en onlangs naar Rusland. Iets dichter bij huis ligt Berlijn, dé creatieve hoofdstad van Europa. MarketingTribune en Marketingfacts organiseren dit najaar (14, 15 en 16 oktober) voor marcom-profs in samenwerking met Strategic Events: CREATIVE BERLIN 2009. Drie dagen netwerken, ideeën opdoen, heel veel Deutsche Marketing Kommunikation maar bovenal een ervaring die de grijze cellen weer kleur geeft. Toonaangevende wereldmerken, design, advertising en branding issues.

We gaan naar: No74, conceptstore van Adidas. Worden verblijd met: Een overzichtspresentie van de Effies 2009 Deutschland (uitreiking 12 oktober) door Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA. Komen op de koffie bij: Kommunikations Agentur MAB – Media Audience Beratung GmbH Berlin. Worden ontvangen door: De Nederlandse ambassade van Rem Koolhaas. Hieronder alle informatie op een rij, of kijk op de site van MarketingTribune.

Wat gaan we doen

  • No74, conceptstore van Adidas
  • Overzichtspresentie van de Effies 2009 Deutschland (uitreiking 12 oktober) door Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA
  • Kommunikations Agentur MAB – Media Audience Beratung GmbH Berlin (onder meer BMW)
  • Deutsche Bahn & Marketing
  • Ontvangst in de Nederlandse ambassade van Rem Koolhaas
  • Die Kulturbrauerei, der melting pot der kulturellen Szene der Hauptstadt
  • Hamburger Bahnhof – Museum für Gegenwart

Prijs

795 euro inclusief 2 overnachtingen met ontbijt, vlucht, transfer en diners (tweemaal) en een jaarabonnement op MarketingTribune. Bestaande abonnees van MarketingTribune betalen 695 euro.

Hotel

ParkInn (voormalig staatshotel van de DDR bij Alexanderplatz, geheel gerenoveerd en volledig up-to-standard).

Niet inbegrepen

Uitgaven van persoonlijke aard, drankjes en lunch.

Aanmelden

Let op: Er zijn maximaal veertig deelnemersplaatsen. Wees er dus snel bij en meld u aan via info@voconsulting.nl.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!