Marketingfacts Jaarboek 2009
Met gepaste trots willen we het hier op het weblog óók nog graag even melden (oplettende lezers zagen het boek al in de nieuwsbrief en in banner ads): het M! Jaarboek 2009 is sinds twee maanden verkrijgbaar. Het is alweer de vierde editie en wat mij betreft worden de Jaarboeken ieder jaar mooier (en beter). Het Jaarboek is zoals ieder jaar een samenwerking tussen de community van Marketingfacts.nl, de uitgever, de redactie, experts, bloggers en bezoekers. Een prachtig samenspel, waar we heel trots op zijn: nogmaals onze dank.
Ook dit jaar hebben we geprobeerd de trends en ontwikkelingen die de interactieve marketingbranche kenmerken te schetsen. We staan ook stil bij de ontwikkelingen die nú spelen, en hebben héél veel cases verzameld. Papier heeft zijn beperkingen (hoe ben je ooit volledig?), maar we hopen met dit Jaarboek tóch een compleet beeld te hebben gegeven. Bestel het boek hier: http://www.marketingfacts.nl/jaarboek/
Naar mijn mening beknopt en duidelijk overzicht met de belangrijkste trends op dit moment. Veel informatie, statistieken, maar ook voorbeelden uit de praktijk. Kortom: Aanrader.
De positie van de widegt gaan we mee aan de slag, goed punt hoor! De lay-out (dat het lijkt op bijv. laatste artikelen) zou ook een voordeel kunnen zijn, gewone tekstlinks scoren beter dan links die in een meer commercieble lay-out zitten. Maar ook hier zullen we nog even opnieuw kijken wat er tea0 verbeteren valt.En een site zonder advertenties is in het geval van Frankwatching een verliesgevende site. Dus maar even een oogje dichtknijpen, lijkt me