Presentatie: De toekomst van marketing en advertising (Paul Isakson)

Presentatie: De toekomst van marketing en advertising (Paul Isakson)

Hij staat een week op Slideshare, en is in die week bijna 13000 keer bekeken. Dat is voor Slideshare een hoop; deze presentatie van Paul Isakson (hoofd strategie Space150) is dan ook zeker de moeite waard. Het zal voor velen hier misschien niet al teveel nieuws brengen, maar de trends die Isakson signaleert zijn raak. En hé, sheet 9 van Hugh MacLeod zie ik nu wel erg vaak terug komen in presentaties over marketing ;)


Geplaatst in

Delen



Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Opmerkelijk dat deze presentatie zo vaak is bekeken want om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet zo heel sterk. Leuke plaatjes maar (inmiddels) wel veel open deuren zonder enige structuur. Persoonlijk vond ik dan de volgende presentaties een stuk sterker:
    http://www.slideshare.net/helgetenno/post-digital-marketing-2009
    http://www.slideshare.net/mzkagan/what-the-fk-is-social-media-one-year-later

    geplaatst op
  • @ marco dank voor de toevoeging want het is inderdaad geen spectaculaire en visionaire presentatie. Hij beschrijft gewoon wat er nu gebeurt....kijk nu maar om je heen.....

    Blijft onderstaande filmpje een stuk inspirerender....vooral de voice over maakt het zo fantastisch (!)

    http://www.mocom2020.com/2009/05/mocom2020-future-vision/

    geplaatst op
  • @Marco/Ronald: Het is af en toe niet gek om ook eens stil te staan bij wat er nu gebeurt. Denk dat het een mooie overview is. En misschien, inderdaad, niet veel meer dan dat.

    geplaatst op
  • @Matthijs: stilstaan is achteruitgang in de wereld van marketing :). Nee maar Matthijs ik begrijp je intentie, ik denk alleen dat je boodschap iets te enthousiast over kwam waardoor ik er meer van had verwacht. De tekst: bijna 13000 keer bekeken, werkt altijd erg goed: dat maakt een mens nieuwsgierig.

    geplaatst op
  • @Ronald: Uiteraard heeft dat getal ook mijn aandacht getrokken. Verder heb ik soms wel eens het idee, dat een heleboel mensen DENKEN dat de wereld al erg veranderd IS, terwijl er nog een boel mensen zijn die onderaan de berg staan die transitie heet ;)

    geplaatst op
  • All, you are correct that this is not visionary or new to many people who read blogs such as this one. The point of it was to share with client-side marketers who are not following things as closely and inspire them to look at things differently. As some of you said, it's a nice short recap of what is happening and that is what it was intended to be.

    geplaatst op
  • Paul Isakson is één van de gastsprekers op het congres van de UBA (zeg maar de Belgische BVA). Meer info op http://www.uba60.be

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.