Presentatie: De toekomst van marketing en advertising (Paul Isakson)
Hij staat een week op Slideshare, en is in die week bijna 13000 keer bekeken. Dat is voor Slideshare een hoop; deze presentatie van Paul Isakson (hoofd strategie Space150) is dan ook zeker de moeite waard. Het zal voor velen hier misschien niet al teveel nieuws brengen, maar de trends die Isakson signaleert zijn raak. En hé, sheet 9 van Hugh MacLeod zie ik nu wel erg vaak terug komen in presentaties over marketing 😉
@Marco/Ronald: Het is af en toe niet gek om ook eens stil te staan bij wat er nu gebeurt. Denk dat het een mooie overview is. En misschien, inderdaad, niet veel meer dan dat.
@Matthijs: stilstaan is achteruitgang in de wereld van marketing :). Nee maar Matthijs ik begrijp je intentie, ik denk alleen dat je boodschap iets te enthousiast over kwam waardoor ik er meer van had verwacht. De tekst: bijna 13000 keer bekeken, werkt altijd erg goed: dat maakt een mens nieuwsgierig.
@Ronald: Uiteraard heeft dat getal ook mijn aandacht getrokken. Verder heb ik soms wel eens het idee, dat een heleboel mensen DENKEN dat de wereld al erg veranderd IS, terwijl er nog een boel mensen zijn die onderaan de berg staan die transitie heet 😉
All, you are correct that this is not visionary or new to many people who read blogs such as this one. The point of it was to share with client-side marketers who are not following things as closely and inspire them to look at things differently. As some of you said, it’s a nice short recap of what is happening and that is what it was intended to be.
Paul Isakson is één van de gastsprekers op het congres van de UBA (zeg maar de Belgische BVA). Meer info op http://www.uba60.be
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!