• Mobile
    wordt gesponsord door

Dramatic Shift in Marketing Reality (Scholz & Friends)

Dramatic Shift in Marketing Reality (Scholz & Friends)

Ik had dit filmpje (half jaar op YT) van Scholz & Freunds tot voor kort nog nooit gezien, maar vind het een té aardig overzicht om te zegggen: die is te “oud”. Inhoudelijk niet veel nieuws onder de zon, wel heel mooi gedaan visueel gezien. Handig misschien voor presentaties, of om even kort aan iemand te laten zien wat er toch aan de hand is met die ‘nieuwe marketing’. De veranderende rol van advertising in een digitale wereld. De wijzigende relatie tussen merken en consumenten. Bij Scholz & Freunds kunnen ze wel wat (volgens mij hebben ze ook deze nieuwe Vodafone commercial gemaakt). De beschrijving van bovenstaand filmpje:

“Companies, marketers and advertising agencies are facing a dramatic shift in marketing realitiy - and are increasingly failing to connect with consumers. The big challenge in times of exchangeable products, the rise of social media and mature and rather brand sceptic consumers: To find new ways how to get people engaged again in products, advertising and in brands.”


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • @ Matthijs,

    goed filmpje, vooral het begin is erg sterk. Daarnaast lijkt het wel een beetje op een verfilming van het boek van Godin: de Paarse Koe.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.