Nationale Marketingdag 2009: 2600 bezoekers

9 juli 2009, 05:20

Nationale Marketingdag 2009 trekt 2.600 bezoekers

De Nationale Marketingdag 2009, op 25 juni 2009 gehouden in het NBC in Nieuwegein heeft ruim 2.600 bezoekers mogen verwelkomen. Dat is meer dan een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. De aanwezige marketingprofessionals konden kiezen uit ruim zeventig presentaties van marketing-nieuwsmakers. En uit bijna zestig participanten en standhouders.

Uit de gehouden bezoekersenquête blijkt dat de tevredenheid in alle opzichten is toegenomen ten opzichte van vorig jaar en dat maar liefst 90% van de bezoekers aangeeft volgend jaar te willen terugkomen. De beurs wordt beoordeeld met een 7 en de complete dag krijgt het mooie cijfer 7.3. Cijfers waarmee we natuurlijk blij zijn!

Ook kregen vrijwel alle sprekers een (ruime) voldoende, met een gemiddelde van 7.25. Nieuwsgierig naar de hoogst gewaardeerde sprekers? René van de Bos: 8, Erik Kessels: 8, Richard van Hooijdonk: 8.4, Fons van Dyck: 8, Reinoud Wolff: 8.4, Michiel van Riemsdijk: 8, Hans Geels: 8.1, Joris van Heukelom: 8.3, Alef de Jong: 8, Wim Andrea: 8.1, Ernst Jan Pfauth: 8 en de hoogst gewaarde bijdragen: Jan Willem Seip (netwerksessies) en Alexander Singewald met een 8.5! Interviews met sprekers kun je bekijken op: www.zie.nl/playlist/nmd.

Reden om achterover te leunen? Zeker niet, want er werden genoeg punten ter verbetering aangedragen. Zoals de korte tijd tussen de verschillende lezingen en het onduidelijke programma-overzicht, dat het zoeken niet gemakkelijk maakte. En hoewel de catering een krappe voldoende kreeg, is dat toch zeker een punt van aandacht. En het mag volgend jaar best een paar graden koeler zijn!

Met al deze op- en aanmerkingen zij we de voorbereidingen voor de Nationale marketingdag 2010 al begonnen: zet alvast donderdag 17 juni in je agenda! We proberen er dan een nog groter, beter en succesvollere dag van te maken en rekenen weer op je komst! Tot dan.

De Nationale Marketingdag wordt georganiseerd door Lenthe Publishers en MarketingTribune in samenwerking met Marketingfacts!, Marketing Excecutive Center, WebWinkel Vakdagen en projectuitgever: M-vier business media bv.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!