Nationale Marketingdag 2009: Interview met Reineke Reitsma van Forrester Research

Nationale Marketingdag 2009: Interview met Reineke Reitsma van Forrester Research

Hieronder een interview met Reineke Reitsma, marktonderzoeker bij Forrester Research. Ik praat met Reineke over Social Media strategieën, over ‘Groundswell’, over de recessie als remmende factor en over ‘the wisdom of the crowd’. Dit interview werd opgenomen tijdens de Nationale Marketingdag 2009.


Eerder al publiceerden wij een interview met Richard van Hooijdonk. Verder volgen nog een duo-interview met Polle de Maagt (Cafe del Marketing) en Ernst-Jan Pfauth (Dutchproblogger) en met Maarten Timmers Verhoeven, directeur van Lenthe Publishers.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.