comScore World Metrix: Inzicht in online Europa

comScore World Metrix: Inzicht in online Europa

{title}Duitsland heeft het grootste online publiek van Europa, in Turkije is het online publiek het meest ‘engaged’. De UK volgt Duitsland qua grootte van het publiek als tweede, Frankrijk is derde. Rusland en Italie completeren de top 5. Het blijkt uit cijfers van de comScore World Metrix, eind vorige maand gepubliceerd. comScore rekent met data van april.

Tegelijkertijd en op basis van de publicatie van de World Metrix heeft comScore ingezoomd op het online gedrag van internetgebruikers in Turkije. De Turken zijn fanatiek: ‘On average, the Turkish spend 32 hours online and view an average of 3,044 pages of content per month.’

{title}

‘The online population of Turkey far surpasses the rest of Europe in terms of time spent and content consumed per person,” zegt Mike Read, SVP en managing director van comScore Europe. “Much of this heavy engagement is driven by usage of social networking and entertainment media sites, which maintain users’ attention for extended periods of time.” Hieronder de top 15 sites in Turkije:

 

{title}


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.