Sales Flabber.nl naar Adfactor

Sales Flabber.nl naar Adfactor

{title}Een van de grootste weblogs van Nederland, Flabber.nl (103.643 leden), heeft zijn advertentieverkoop per 1 april bij Adfactor ondergebracht (zie: Adfactor). De samenwerking met WebAds is daarmee van de baan. Naast Flabber.nl zijn ook Endandit.nl (nieuws) en Pinkbullets.nl (vrouw) in het portfolio van Adfactor opgenomen. Gert-Jan Lasterie, directeur Flabber.nl: “Wij zien een zeer vruchtbare samenwerking tegemoet, gezien de creatieve advertentiemogelijkheden op ons weblog en de ervaring van Adfactor”.

Volgens STIR is de doelgroep van Flabber te omschrijven als: hoogopgeleide mannen in de leeftijdsklasse 20-34 jaar. Dit is voor onder andere filmdistributeurs, game publishers, sportmerken en telecom aanbieders een interessante doelgroep om te bereiken.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.