Heb jij vijf minuten voor Marketingfacts?

Heb jij vijf minuten voor Marketingfacts?

{title}Marketingfacts probeert de interactieve community constant te verbeteren en daar willen we jou als lezer of blogger graag bij betrekken. We zijn namelijk heel benieuwd hoe jullie de site beoordelen en welke verbeterpunten er zijn.


De laatste keer dat Marketingfacts, in samenwerking met RMI, een lezersonderzoek heeft uitgevoerd was in 2006. Dit onderzoek bleek nuttig en leerzaam. RMI en Marketingfacts hebben de koppen weer bij elkaar gestoken en hebben besloten het onderzoek te herhalen. En daar hebben we jouw hulp natuurlijk bij nodig! Zou jij de online vragenlijst voor ons willen invullen? De uiteindelijke resultaten zullen we binnenkort op Marketingfacts publiceren.

Meedoen aan het lezersonderzoek kan door hier klikken. Alvast bedankt!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 10 reacties op dit artikel

  • Voila, is ingevuld!

    geplaatst op
  • Een suggestue over de vraag:
    "Er zijn op dit moment meerdere vaste rubrieken op Marketingfacts.nl. Hoe beoordeel jij de kwaliteit van de volgende rubrieken?"

    Er zijn enkele rubrieken die ik wel ken maar bijna nooit lees. Dan kan ik ook niet de kwaliteit beoordelen. De enige keuze optie is dan: "Nooit van gehoord". Daar maar voor gekozen. Wellicht handig om de optie "Geen oordeel" toe te voegen?

    geplaatst op
  • Gedaan !

    Tip : Ik zou het heel prettig vinden als ik de artikelen ook zou kunnen 'horen' ipv lezen. Zou ideaal zijn ! Hoef ik geen extra tijd uit te trekken om jullie nieuws en achtergrondinfo tot me te nemen. Kan het gewoon tijdens mijn werk.

    Verder miste ik 1 belangrijke website in het lijstje. Ik bezoek ook regelmatig : Mediaonderzoek.nl Echt wel een aanvulling vind ik!

    geplaatst op
  • Ik mis de beloning

    geplaatst op
  • @Allen bedankt voor het deelnemen! Marco krijgt veel leuke tweets terug.

    @Gert-Jan goede tip, gaan we onthouden bij de analyse van de uitkomsten.

    @Ingeborg ik hoop dat je deze feature ook als tip in de laatste stap van de vragenlijst, zeker de moeite waard.

    @Rob, ik heb van Luuk Ros begrepen dat iedereen die aan het lezersonderzoek meedoet, gratis toegang krijgt voor het gratis evenement: De Nationale Marketingdag (inschrijven op nationalemarketingdag.nl. Een hoop gratis dus voor een vragenlijst van vijf minuten, kom je ook?

    geplaatst op
  • Ik mis een optie in de beoordelingsvraag. Je gaat van matig naar goed, maar daar zit nogal wat tussen. Wat is er met voldoende gebeurd?

    geplaatst op
  • Ik mis een opmerkingenveld op het einde met andere verbetersuggesties. Mensen gaan automatisch kritisch nadenken over MF wanneer je ze dit soort vragen stelt en dan is dit een gemiste kans.

    geplaatst op
  • Ik mis inderdaad ook het 'algemene verbeterpunten veld' aan het einde. Had daar graag de wens ingevuld voor volledige artikelen in de RSS feed. Eigenlijk mijn enige irritatiepunt aan Marketingfacts

    geplaatst op
  • Als je een suggestie instuurt voor een artikel, krijg je helemaal geen bericht. Je weet dus niet of er iets mee gedaan wordt.
    En als men besluit er niets mee te doen, zou men op zijn minst een mail kunnen sturen met iets van 'bedankt, maar we vinden het niet geschikt'.

    geplaatst op
  • Ook over de vraag over beoordeling rubrieken: naast 'nooit van gehoord' is er een vijfpuntsschaal: slecht, matig, goed, zeer goed en uitstekend. De middelste keuze van een vijfpuntsschaal hoort neutraal te zijn, gevoelsmatig zou je die kiezen als je er geen negatief maar ook geen positief oordeel over hebt. Dit kleurt de resultaten.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.