‘Cr!sis Kansen Borrel’ met Dutch Media Professionals

‘Cr!sis Kansen Borrel’ met Dutch Media Professionals
,
@peterluit

Afgelopen donderdag organiseerde de LinkedIn groep ‘Dutch Media Professionals’, met op dat moment op de kop af 5000 leden, de ‘Cr!sis Kansen Borrel’ in het FD/BNR (mede sponsor) auditorium in Amsterdam. Het netwerk event begon om 18:00 uur en trok veel belangstelling van professionals uit diverse segmenten van de media branche. Somber was niemand, de sfeer was goed, en iedereen ziet volop kansen in de diverse segmenten van het media speelveld. In onderstaande video een impressie (geluid is niet al te best, learning by doing!)

Initiatiefnemers van DMP zijn: Jeroen Jonker Roelants, Hella Hueck, Ludo de Boo en Anton van Elburg.

De ‘Cr!sis Kansen Borrel’ was het tweede event van de Dutch Media Professionals. Jeroen Jonker Roelants was uitermate positief over de stemming tijdens de borrel. Ondanks alle negatieve geluiden die te horen zijn in de verschillende media sectoren, bleek een positief tegengeluid de overhand te hebben.

Roelants: ‘Uiteraard werken we alweer hard aan een najaarsevent, zoals we dat in 2008 in de Rode Hoed hebben gedaan. Maar tussendoor willen we met kleinere, meer specialistische events, de diepte in.’ Het publiek was zeer divers, van de 400 ingeschreven deelnemers, verschenen er ruim 200 uit de radio en televisie branche, de internet wereld en print. Ik vond het eigenlijk zelf wel opvallend, dat iedereen zo positief gestemd was over de toekomst van de media…


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • @Peterluit: dank voor je videoverslag. Kon er niet bij zijn. Nu toch even een goede indruk gekregen van de middag en de meningen.

    geplaatst op
  • geluid is ruk

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.