‘Cr!sis Kansen Borrel’ met Dutch Media Professionals

5 maart 2009, 11:08

Afgelopen donderdag organiseerde de LinkedIn groep ‘Dutch Media Professionals’, met op dat moment op de kop af 5000 leden, de ‘Cr!sis Kansen Borrel’ in het FD/BNR (mede sponsor) auditorium in Amsterdam. Het netwerk event begon om 18:00 uur en trok veel belangstelling van professionals uit diverse segmenten van de media branche. Somber was niemand, de sfeer was goed, en iedereen ziet volop kansen in de diverse segmenten van het media speelveld. In onderstaande video een impressie (geluid is niet al te best, learning by doing!)

Initiatiefnemers van DMP zijn: Jeroen Jonker Roelants, Hella Hueck, Ludo de Boo en Anton van Elburg.

De ‘Cr!sis Kansen Borrel’ was het tweede event van de Dutch Media Professionals. Jeroen Jonker Roelants was uitermate positief over de stemming tijdens de borrel. Ondanks alle negatieve geluiden die te horen zijn in de verschillende media sectoren, bleek een positief tegengeluid de overhand te hebben.

Roelants: ‘Uiteraard werken we alweer hard aan een najaarsevent, zoals we dat in 2008 in de Rode Hoed hebben gedaan. Maar tussendoor willen we met kleinere, meer specialistische events, de diepte in.’ Het publiek was zeer divers, van de 400 ingeschreven deelnemers, verschenen er ruim 200 uit de radio en televisie branche, de internet wereld en print. Ik vond het eigenlijk zelf wel opvallend, dat iedereen zo positief gestemd was over de toekomst van de media…

Peter Luit is zelfstandig consultant binnen de mediamix. Met een technisch/bedrijfskundige achtergrond bekijkt hij media ontwikkelingen vooral vanuit procesdenken. Hij adviseert mediabedrijven (grafisch, interactief/on-line, broad-narrowcasting) op het gebied van innovatie processen, ontwikkelen van nieuwe methoden en het stimuleren van mensen op het gebied van hun eigen 'marktfitness'. Als voorzitter van de brancheorganistaie voor de communicatiemedia CMBO is hij betrokken bij diverse aanpalende organisaties die in de breedte van het speelveld opereren. Hij is daarnaast bestuurder bij VNO-NCW en mede initiatiefnemer van het Platform Creatieve Media binnen VNO-NCW.

Categorie
Tags

2 Reacties

    ronaldtervoert

    @Peterluit: dank voor je videoverslag. Kon er niet bij zijn. Nu toch even een goede indruk gekregen van de middag en de meningen.


    5 maart 2009 om 14:39
    Pim

    geluid is ruk


    7 maart 2009 om 19:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief