MWG Congres, de Interviews (1): Raimo van der Klein

MWG Congres, de Interviews (1): Raimo van der Klein

Het afgelopen MWG-congres stond in het teken van ‘Het experiment’. Het was er volle bak, en Ilse Media heeft er mooie ‘televisie’ gemaakt met Ronnie Overgoor. Raimo van der Klein (‘Mobiel-freak? Ja, dat mag wel’)  van SprxMobile gelooft niet in experimenten, (‘Fuck het experiment’ is Overgoors interpretatie). In bovenstaand video-interview zegt Van der Klein: ‘Als je zegt dat je het gaat doen, dan heb je je gecommit aan de beweging. Met een experiment kun je je altijd nog terugtrekken.’

Gewoon doen, ergens voor gaan. Als je ergens in gelooft. Niks experimenteren, da’s te vrijblijvend. Mooi gezegd, adhesie.

Van der Klein mocht aan Overgoor ook nog even uitleggen wat MobileMonday ook alweer was (naast een ‘borrelclub’, aldus Overgoor), Het was bij velen in de zaal onbekend. Zie ook: ‘MWG Congres experimenteert met Afrika, Lowlands en met nieuwe media’.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Mooi interview! Op Mobile Advertising gebied heb ik reeds wat dingen gedaan met Albert Heijn. Was dan wel alleen voor werving door middel van DirectSMS en verder outdoor+vrachtwagen-reclame met shortcode. Verder richten zij zich alleen op de massa middels TV en folders. Da's jammer want voor de doelgroep tweeverdieners zou een mobile site met bijvoorbeeld: Aanbiedingen, Mobile Boodschappenlijst, geintreerde bonuskaart of een SMS-alert dat je boodschappen door albert.nl in een kwartier worden geleverd toch wel erg handig zijn. Daarnaast kunnen ze dan direct een opt-in base bouwen.

    geplaatst op
  • Ontzettend gaaf bedrijf, met veel potentie. Zei iemand contextual services? Op naar de common sense, dan.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.