Nederlands succes tijdens Semmys
De winnaars van de eerste Semmys zijn gisteren tijdens een uitreiking bekend gemaakt. De Semmys is een jaarlijkse internationale prijsuitreiking om schrijvers van de beste artikelen op het gebied van zoekmachinemarketing onder de aandacht te brengen. Bekendheden uit de industrie Matt McGee en David Mihm zijn verantwoordelijk voor dit concept.
Dit jaar is het de eerste keer dat deze Semmys worden uitgereikt en direct is er al Nederlands succes. Joost de Valk (Orangevalley) en Wiep Knol (Tribal Internet Marketing) hebben de prijzen in de wacht gesleept voor respectievelijk de categorieën Blogs & Blogging en Link Building.
Het artikel van Joost gaat over de mogelijkheden van SEO met WordPress, terwijl het winnende artikel van Wiep de 69 link building strategieën (Nederlandse vertaling) voor 2009 beschrijft.
Met 2 winnaars binnen de 18 beschikbare categorieën, toont Nederland wat mij betreft maar weer eens aan een grote rol te spelen in de wereld van zoekmachinemarketing.
Joost en Wiep gefeliciteerd! Goede presentatie gezien de grote concurrentie!
Super jongens, mooie artikelen, verdiende Semmys 🙂
Zeer terecht, de blogs van Joost en Wiep zijn onmisbaar in elke reader van iedereen die zicht interesseert in zoekmachinemarketing!
Nogmaals gefeliciteerd, Joost en Wiep, verdiend!
@Heini
Dank voor het noemen van mijn SEMMY nominatie! 🙂
Nogmaals gefeliciteerd Joost en Wiep, mooi werk en dus verdiend! Vond het artikel van Eduard inderdaad ook sterk. Was zeker een SEMMY waard geweest.
Joost en Wiep, van harte!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!