Viral Friday: One Year in 40 Seconds

9 januari 2009, 13:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Eirik Solheim uit Oslo met One Year in 40 Seconds. In 2005 maakte Eirik Solheim het hele jaar door foto’s van de wereld buiten zijn raam. Het resultaat mocht er zijn en eind 2007 besloot hij het experiment te herhalen. Op plek 2, Heineken: Walk in Fridge. Heineken heeft een hilarische nieuwe commercial bedacht. De bierbrouwer laat zien hoe mannen hun walk-in-closet graag gevuld willen hebben. Robbie Madison’s Amazing Record Jump maakt de top 3 deze week compleet. Freestyle motorcrosser Robbie Madison heeft op oudjaarsdag zijn grootste droom in vervulling laten gaan; het lukte hem met zijn motorfiets bovenop een replica van de Arc De Triomph te springen!

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder!

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!