ADV: Branding & Marketing in Social Networks

9 januari 2009, 05:59

{title}Wegens groot succes organiseert KREM extra masterclasses op 3 februari, 18 juni en 23 november 2009 in Utrecht.

Steeds meer consumenten participeren in communities waar een dialoog over favoriete merken mogelijk is. Veel marketeers gebruiken echter vooral een traditionele ‘push’ benadering met banners en statische microsites. Slimme marketeers geven in tijden van recessie juist meer geld uit aan social media (bron: Forrester)

Tijdens de masterclass worden praktische tips en voorbeelden gegeven voor het succesvol inzetten van social networks. Fenomenen als crowdsourcing, consumer dialogues, brand engagement en community driven innovation worden verder uitgediept.

De masterclass biedt u inzicht in de mogelijkheden van Social Networks bieden op het gebied van marketing, een concreet actieplan en praktijktips voor branding, advertising en targeting binnen social networks en enkele praktijkvoorbeelden; missers en successen!

Masterclass: Branding & Marketing 1 in Social Networks op 3 februari 2009 te Utrecht. Prijs: €475,- per deelnemer (incl. lunch en diner, cursusmateriaal en lidmaatschap CSN Community).

Wilt u uw eigen social network starten? Volg dan Branding & Marketing 2 in Social Networks op 4 februari, 19 juni of 26 november in Utrecht.

Meer informatie, het volledige programma of inschrijven: www.krem.nl /masterclass

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!