Sponsorcongres 2008: Hoe komt de kredietcrisis aan in sponsorland?

Sponsorcongres 2008: Hoe komt de kredietcrisis aan in sponsorland?


Op het sponsorcongres 2008 (georganiseerd door SponsorTribune, gisteren in Hotel Krasnapolsky Amsterdam) kon men natuurlijk niet om de kredietcrisis heen. In bovenstaand filmpje geven Marcel Beerthuizen (2008), Ernst Boekhorst (ABN AMRO), Frank van den Wall Bake (Van den Wall Bake Consulting), Bas van der Pompe (Fortis) en Simon Reinink (Concertgebouw Amsterdam) hun expert opinion. Het filmpje is gisteren vertoont op het congres, schrik niet van de sponsoring die erin verwerkt zit. En niet van het tegenlicht; ik moet duidelijk op cursus ;-).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Blijkt dus dat de contracten wel veilig staan, want hier zitten bedrijven voor langere tijd aan vast. De activering lijkt moeilijker in stand te houden... Beetje een kip en het ei verhaal, in hoeverre is sponsoring interessant als je de activatie niet voor elkaar krijgt? De activatie is minstens zo belangrijk als de sponsoring zelf, maar ligt natuurlijk minder vast. Gaan we nu straks het effect van sponsoring meten ook al is er geen goede activatie? Dan lijkt me dat het totaal aan inzet van sponsoring op de lange termijn gevaar gaat lopen.

    geplaatst op
  • @matthijs
    de belichting is niet ideaal, maar de interviews waren voor mij één van de hoogtepunten van het congres, snel en relevant. In 10 minuten een hoop goede insights. Helemaal mooi was geweest als dit filmpje de aftrap was geweest voor een flinke (panel)discussie. Dan hadden we een mooie uitsmijter van de dag gehad.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.