Jeroen Stoop (directeur Makelaarsland) over nieuwe en oude media

Jeroen Stoop (directeur Makelaarsland) over nieuwe en oude media

Interview met Jeroen Stoop,  de directeur van Makelaarsland en winnaar van de challengers 2008 prijs van Sprout magazine. Met 3 procent van de markt en een self serving model waarin consumenten zelf een groot gedeelte van het makelaarswerk doen met een prijsmodel wat met 800 euro gemiddeld 80 procent goedkoper is dan een standaard makelaar heeft hij de markt van makelaars in Nederland sterk beïnvloed.

Jeroen praat over de achtergrond van makelaarsland, hoe de marktleiders hem probeerden te blokkeren, over zijn vorderingen in Duitsland en de mix van nieuwe en oude media die hij gebruikt.

De andere kandidaten voor de Sprout-prijs waren TomTom challenger Olivier Chevalier van Cosmic Navigation en mobiel applicatie ondernemer Geert Kolthof van Service2Media.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • 3 jaar geleden bij de oprichting was het bedrijf innovatief en vooruitstrevend.

    Inmiddels is het makelaarslandschap danig op de schop gegaan en zijn er veel alternatieve aanbieders met een vergelijkbaar concept opgestart.

    Challenger in 2006, niet in 2008.

    geplaatst op
  • leuk die foto van jeroen, hij staat nu alleen op het zinkende schip de makelaars uit te zwaaien!
    hij staat nu nog op de laatste drijvende stukken van zijn gezonken schip.
    innovatief hahaha wat een onzin, het is nu gratis, als ik mijn huis op 2dehands zet sta ik ook op funda.
    dag jeroen wat ga je nu doen? schoenen verkopen? Crocs is ook vernieuwend, zitten ze lekker?
    en goed schoon te houden...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.