Kijkcijferkanon Peter R. de Vries van start met Joran II

5 november 2008, 18:58

{title}4 februari 2008 zaten we allemaal voor de buis gekluisterd om de onthullingen van Peter R. de Vries te horen over de kwestie Joran van der Sloot. Meer dan 7 miljoen kijkers, een bezoek aan Oprah Winfrey en een Emmy als resultaat. Maar geen oplossing.

A.s. zondag vertoont SBS deel 2 van de Natalee Holloway case en de vermeende rol van Joran in deze zaak als eerste aflevering in een nieuw seizoen. In de tussenliggende 8 maanden zouden er genoeg nieuwe feiten zich hebben aangediend om een uitzending te vullen.

Reden genoeg voor de blogosphere om de case Natalee/Joran weer nieuw leven in te blazen. Op Technorati en Blogpulse kun je een mooi overzicht bijhouden. Ik ben benieuwd wat Peter dit keer weer teweeg gaat brengen.

Mark de Bruin
Innovatiestrateeg bij Consumentenbond

Mark de Bruin (@mdebruin) schreef in 2007 zijn eerste blog bij Marketingfacts. Inmiddels zijn het er meer dan 150. Mark (1976) is senior marketeer met expertises in innovatie, online marketing, mobiliteit en digitale proposities via nieuwe media (internet, apps, social media, internet of things en AI) met focus op relevantie op langere termijn. Onderwerpen waar Mark graag over schrijft zijn: apps, Spotify, social media, trends en innovatie. Mark heeft vanaf 1997 bij deze werkgevers gewerkt aan innovatie, product ontwikkeling & marketing: Philips Origin eCommerce (1997/1998), PTT Post (1998-2000), Het Financieele Dagblad (2000-2004) 9292OV (2004-2011), ANWB (2011-2022) en 9292 (2022-2024). Vanaf 1 augustus 2024 werkt Mark als Innovatiestrateeg bij de Consumentenbond.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Mark de Bruin

    @matthijs: wil je weer cijfers van fok.nl pageviews? De linkjes naar Technorati en Blogpulse lijk mij meerzeggend.

    Maar ik begrijp uit je reactie dat hij nu valt in de categorie waar jouw posting “laatste werkdag blauwe leeuw” ook in zit? 🙂


    5 november 2008 om 19:59
    mgvandenbroek

    @Mark: Nee, deze valt wat mij betreft niet in de categorie waar de posting over de “laatste werkdag van de blauwe leeuw” volgens sommigen in zit. Dat kon ik nog verdedigen, en dat heb ik ook gedaan. Ging over merken (ING, Postbank), klanten in control en zelf met merken aan de slag, geen reactie vanuit de grote corporate (nog steeds niet dacht ik).

    Dit is dus een nieuwe categorie 😉


    6 november 2008 om 06:28
    mgvandenbroek

    @Mark: 😉 Ik krijg dat verhaal in de Sp!ts niet geopend: steeds een foutmelding, zo meteen nog even proberen.


    6 november 2008 om 06:35
    Durk de groot

    Ik kwam toevallig een site tegen die gaat over joran2, joran2.nl.

    Ben erg benieuwd wat Peter R de Vries zal brengen in zijn nieuwe aflevering.

    Groetjes,

    Druk


    6 november 2008 om 06:49
    netnotion

    Ben benieuwd of het genoeg is om die van der Sloot achter tralies te krijgen, wordt een keer tijd!


    6 november 2008 om 15:07
    Remco de Vries

    Ik snap niet dat Peter R de Vries niet even wat langer heeft gewacht, als ik dat verhaal op telegraaf zo lees, is het weer het woord van Joran tegen die van Peter.

    Deja Vu.

    Wacht nou eens tot hij echt actie onderneemt.


    7 november 2008 om 07:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!