• Mobile
    wordt gesponsord door

Next Gen winnaars top 3

Next Gen winnaars top 3


Zondagavond werd tijdens het Amsterdam Film Festival in De Balie de winnaar bekend van Next Gen, de prijs voor de beste commercials gemaakt door jonge creatieven. De competitie moet jonge creatieven aanmoedigen ‘hun creatieve geest te blijven volgen en zich niet te conformeren aan de soms logge reclamewereld.’ Initiator achter Next Gen is Patrick van Haperen van ph/law (zie: Adformatie).

In de jury zaten Henri de Maar, Remco Marinus (Creative Director bij Lemz) en Astrid Prummel van Adformatie. Hierboven staat de nummer 1 (Beer is wasted van Annelied van den Weg, Ellen Vloet en Mauro Forcolin), de nummer 2 (Relidog van Nynke van den Broek, Rens de Jonge en Matthijs Vrooijink) en 3 (Dierenarts van Floris Kingsma) staan hieronder.

De nominaties voor de Next Gen-categorie werden vorige week door Van Haperen bekend gemaakt. Dit zijn:

LekkerDekker - Henri de la Haije
Bewegen met reuma - Ruud Satijn
Fuck it - Alexander Kaan, Melissa Lissone, Nina Aaldering
Relidog - Nynke van den Broek, Rens de Jonge, Matthijs Vrooijink
Cadbury ‘Come together’ - Kris Moyes
Get lost - Mick van Dantzig
Dierenarts - Floris Kingsma
Doctor - Tine Bongaerts
Beer is wasted - Annelied van den Weg, Ellen Vloet, Mauro Forcolin
Knightrider - Suzanne Arts

Dit is de nummer 2:

En dit is de nummer 3 (mijn favoriet, schitterend gedaan en niet zo gelikt als de nummer 1):

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Hier nogmaals nummer 3, maar dan niet zo brak als op joubuis

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.