Viral Friday: Take On Me (The Literal Version)

Viral Friday: Take On Me (The Literal Version)
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Dustfilms met Take On Me (The Literal Version). De 29-jarige Dustin McLean, filmmaker en muzikant uit Pasadena, maakte een briljante remake van A-ha's 1985 hit "Take on me". Op plek 2, The Trident Girls. Trident Insurance was op zoek naar een sexier imago om haar 'saaie' verzekeringsproducten te promoten. De verzekeraar creëerde een virale video met 3 schaarsgeklede dames rondspringend op pogo-sticks. 4 Softies and a Pizza Guy maakt de top 3 deze week compleet. "PDC 2008" is de debuut single van de nieuwe boyband "4 Softies and a Pizza Guy" uit Seattle. Het vijftal omschrijft zichzelf als een mix van 98 Degrees, Backstreet Boys, 'N Sync en New Kids on the Block.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder!


Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.