ADV: Onder de knop 2008: Media Warfare

10 oktober 2008, 04:00

{title}‘Voetbal is oorlog’, sprak Rinus Michels ooit. Die legendarische quote is tegenwoordig net zo goed van toepassing op het mediaspeelveld.

Partijen loeren naar elkaar en bepalen hun tactiek. Bekende grote spelers tonen ineens een ander gezicht, nieuwkomers gaan brutaal op oorlogspad. Feit is dat markten in elkaar schuiven en de ‘geïntegreerde mediamix’ tot veranderde krachtsverhoudingen leidt.

Het congres Onder de knop 2008 doet op 19 november in Spant! Bussum verslag vanuit de ‘loopgraven’. Feiten, cijfers en learnings worden gekoppeld aan pakkende presentaties, indringende paneldiscussies, inspirerende cases en leerzame demonstraties. Kortom u wordt bijgepraat over de ontwikkelingen aan de frontlinie. Of het nu gaat over internet, televisie, mobiel, print, trends dan wel productnieuws. De sprekers krijgen 20 minuten de tijd hun strategie/visie neer te zetten,

waarin in elk geval de vragen: wat is er de laatste jaren veranderd, hoe ga ik daar als bedrijf mee om en wat zijn daarvan de eerste resultaten moeten worden beantwoord? Dagvoorzitter Erik-Jan Gelink zal aansluitend, in samenspraak met de zaal, nog enige vragen stellen.

Sprekers die op het strijdtoneel verschijnen: Ernst & Young (Frank Blenderman), FD Mediagroep (Jacques Kuyf), Slam!FM/TV (Jacqueline Bierhorst), NPO (William Valkenburg), Ericsson (Frank Hermans), Philips (Rob Timmer), Adobe (Klaasjan Tukker), Veronica Holding (Guido van Nispen). Aanmelden kan hier.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!