Nieuwe 10 Minuten podcast over het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes

9 oktober 2008, 04:19

10 Minuten :: Innovation GraveyardHet ontwikkelen van geïntegreerde campagnes is best complex. Dirk Johan Klanker en Jeroen de Bakker hebben een nieuwe 10 Minuten podcast gemaakt waarin ‘Brand Programming’ wordt besproken. Dit is een strategisch stappenplan om technologie, interactiviteit en 24/7 aanwezigheid van een merk een structurele plek te geven binnen briefings van campagnes.

Beluister de ‘10 Minuten :: Brand Programming’-podcast hier.

Deze podcast is een tweeluik met ‘10 Minuten :: De barrières bij geïntegreerde campagnes’. De podcast die speciaal ontwikkeld is als achtergrondinformatie bij de presentatie van Jeroen de Bakker op het Digitaal Willen We Allemaal-congres van vorige week. Beluister de vorige 10 Minuten podcast hier.

Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:

I am a brand lover and marketing pioneer, at the nexus of creativity, business transformation and technology. For 20 years, I advised top-tier European companies on branding, disruptive business planning, go-to-market, growth strategy, PR, e-commerce, technology and startup culture. I co-founded and managed several upstarts and actively contribute to the rise of startups as an angel investor in tomorrow's economy. My last job was managing director Product & Growth audio at Talpa Network. Currently I combine a my role as managing partner of audio agency Airborne with being a board advisor at several innovative and creative companies. I started my career in advertising and in 1997 I co-founded Qi, the most successful digital branding agency in the Netherlands at the time. After 7 years we sold the company and I became managing director and director strategy & innovation at TBWA\​ Amsterdam. In 2010 I launched Lab1111, a creative company that develops digital communication products. One of our innovative initiatives became a separate company funded by SHIFT Invest, an impact investment company initiated by Rabobank, the World Wide Fund for Nature, Delft University of Technology, Wageningen University & Research Centre and Menzis. Over the years I have received numerous awards for creativity, innovation and effectiveness for international clients. In 2013 and 2019 I was mentioned as one of the best marketeers in the Netherlands, while in 2010, I received a Coq d'Honneur award from the Society of Advertising for my continuous efforts in spreading the digital word.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Daan

    erg herkenbaar vooral! Werken met geintergreerde campagnes is ten eerste heel erg leuk! Wanneer je het goed doet, dus met relevantie voor de gebruiker, is een campagne ook voor de gebruiker erg leuk. Leuke reclame, wat wil je nog meer als adverteerder.

    De crux zit m in het meten, zoals ook aangehaald in podcast. Views, clicks, etc. zijn natuurlijk heel handig om aan te geven wat het bereik is van een geintergreerde campagne, maar het sociale aspect blijft lastig om te meten.

    Hier ligt een grote uitdaging voor iedereen die werkt met commmerciele boodschappen binnen sociale media. Wij zijn er ook druk mee bezig!!

    Fijne dag!!


    9 oktober 2008 om 06:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!