Nieuwe 10 Minuten podcast over het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes
Het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes is best complex. Dirk Johan Klanker en Jeroen de Bakker hebben een nieuwe 10 Minuten podcast gemaakt waarin ‘Brand Programming’ wordt besproken. Dit is een strategisch stappenplan om technologie, interactiviteit en 24/7 aanwezigheid van een merk een structurele plek te geven binnen briefings van campagnes.
Beluister de ‘10 Minuten :: Brand Programming’-podcast hier.
Deze podcast is een tweeluik met ‘10 Minuten :: De barrières bij geïntegreerde campagnes’. De podcast die speciaal ontwikkeld is als achtergrondinformatie bij de presentatie van Jeroen de Bakker op het Digitaal Willen We Allemaal-congres van vorige week. Beluister de vorige 10 Minuten podcast hier.
Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:
erg herkenbaar vooral! Werken met geintergreerde campagnes is ten eerste heel erg leuk! Wanneer je het goed doet, dus met relevantie voor de gebruiker, is een campagne ook voor de gebruiker erg leuk. Leuke reclame, wat wil je nog meer als adverteerder.
De crux zit m in het meten, zoals ook aangehaald in podcast. Views, clicks, etc. zijn natuurlijk heel handig om aan te geven wat het bereik is van een geintergreerde campagne, maar het sociale aspect blijft lastig om te meten.
Hier ligt een grote uitdaging voor iedereen die werkt met commmerciele boodschappen binnen sociale media. Wij zijn er ook druk mee bezig!!
Fijne dag!!