Emerce eDay: Pitchen voor Marketingfacts

Emerce eDay: Pitchen voor Marketingfacts


Op eMerce eDay kwamen gisteren toonaangevende sprekers mooie, inspirerende verhalen vertellen. Van die sessie wordt altijd ruim verslag gedaan, maar wat zijn eigenlijk de verhalen van de standhouders die de hele dag hun toko staan te promoten? Geen tijd hebben om naar de sprekers te gaan kijken? Salesgesprekken voeren, zichzelf verkopen? Hierboven een impressie van alle nieuwe marketingbedrijven op Emerce eDay. De opdracht is simpel: pitch je bedrijf in maximaal een minuut op Marketingfacts, het liefst korter. Aan bod komen onder anderen: Rhinofly, Nedstat, PIM, Mangrove, Episerver en DAG. En oja: Adlantic (mijn eigen pitch).

Het strakke camera- en regiewerk alsmede de kekke eindmontage in bovenstaande videoreportage is van Matthijs van den Broek.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Leuke video geworden Marloes, moet je vaker doen, top!

    geplaatst op
  • Ja, Marloes. Leuk gedaan. Career move is in de aantocht, duidelijk verhaal. Maar journalisten, die zijn niet te vertrouwen ;-)

    Ontopic: Heel apart, we kwamen ook nog een of andere snoeshaan tegen die geen verhaal wilde vertellen voor de camera. Omdat hij er 'geen zin in had'. Als ik zijn baas was, zou ik hem direct ontslaan. Ben de naam van het bedrijf even vergeten, stonden helemaal aan het eind van de gang, voor de trap naar de wc's.

    geplaatst op
  • Leuke video geworden, leuk om veel mensen zo aan het woord te laten.

    geplaatst op
  • Leuk gedaan Matthijs en Marloes. Volgende keer zal ik proberen iets minder, euh, te euh, euhen ;-).

    geplaatst op
  • @Roel: Euh..... ja, haha. Ik heb nog wel wat geknipt en geplakt, hoor ;-). Boeit verder niet, gewoon leuk.

    geplaatst op
  • Overigens staat die Mashup nog live, dus laatste foto's en tweets zijn nog terug te vinden: http://www.edaymashup.nl

    geplaatst op
  • Dit is leuk en moet vaker!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.