User-centered design & experience bij Wells Fargo

14 maart 2008, 06:47

User-centered design & experience bij Wells FargoMocht je geïnteresseerd zijn in het design van websites en de balans tussen belangen van commercie en de behoeftes van de klant dan moet je zeker het MX congres San Francisco in de gaten houden.

In de aanloop naar dit congres heeft Jesse James Garrett, de man achter de term Ajax en schrijver van prima boeken rondom webdesign zoals The Elements of User Experience, een kort interview met Secil Tabli Watson, senior vice president of Internet channel strategy bij Wells Fargo. Haar afdeling is verantwoordelijk voor de customer experience van de Well’s Fargo electronische kanalen waaronder internet en telefoon.

Het interview is te beluisteren maar er is ook een transcript beschikbaar. Aanrader als je betrokken bent bij webdesign en usability. Herkenbare uitdagingen met ook een aantal tips.

Toevallig iemand die naar MX San Francisco gaat en wil bloggen op Marketingfacts?

Erik van Roekel
Corporate Communications bij ING Groep

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Momenteel werkzaam bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en is sinds 2004 ook op de achtergrond actief voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief