Nominaties Search Engine Marketing Award bekend

Nominaties Search Engine Marketing Award bekend

Tijdens het jaarlijkse Search Engine Marketing Congres op 31 januari 2008 bij Media Plaza in Utrecht wordt voor de vierde keer de Search Engine Marketing Award uitgereikt. Voor deze felbegeerde award zijn de volgende drie zoekmachinemarketing-cases genomineerd: eFocus met Acco.nl, Traffic4U met UPC.nl en Van der Valk met Valk.com.

De jury bestaat dit jaar uit Roderick den Daas (IAB), Ton Wesseling (IAB), Jeroen van de Wiel (Jeroen.com), Erwin Boogert (Emerce), Marieke Verdonk (Twinkle) en ondergetekende.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • @Marco
    Hoeveel inzenders waren er dit jaar? Maxlead dit jaar niet. Komend jaar zullen we weer inzenden.

    geplaatst op
  • Felicitaties in elk geval voor de genomineerde partijen namens Traffic Builders. Leuk dat er ook weer een case van een niet-zoekmachinemarketingbureau bij zit. Wel jammer dat we zelf niet genomineerd zijn ondanks leuke case die we zelf hebben ingezonden dit jaar. Ben benieuwd naar de presentaties tijdens Speld in elk geval.

    Wellicht dat we onze case desondanks nog op TBlog, ons eigen zoekmachinemarketing blog, naar buiten brengen deze week. Het blijft immers iets om trots op te zijn.

    geplaatst op
  • @Ronald: 9 inzendingen; wat mij overigens opviel is dat een aantal van de 'grote partijen' zoals Checkit, Onetomarket, Clearsense en inderdaad Maxlead niets hebben ingestuurd. Erg jammer, denk dat het goed is voor de branche als ook deze partijen zouden meedoen.

    @Wolter: ik kan je vertellen dat dit jaar nagenoeg alle cases goed waren (ééntje was gewoon leuk ;-), misschien zeggen we daar nog wel wat over tijdens de uitreiking van de award). Zou leuk zijn als jullie de case toch online zetten. Zouden ze allemaal moeten doen!

    geplaatst op
  • Leuk hoor, mooie setting nominaties ook. Ben zeer benieuwd waar T4U en E-Focus mee komen als case. Valk.com ken ik wel (uiteraard)....

    @marco worden alle inzendingen nog wel bekend gemaakt? Of niet? En het is idd jammer dat de grote bureau's niet meedoen, maar misschien wel omdat ze het de moeite niet waard vinden?

    geplaatst op
  • @gerben: ik weet eigenlijk niet hoe dat vorig jaar is gegaan; zal eens infomeren!

    geplaatst op
  • Van de site:
    "Search Engine Optimalisation"

    Vraag mij toch af wat Optimalisation betekend...???
    Dutchlish...????

    geplaatst op
  • @Dennis: van welke site bedoel je?

    geplaatst op
  • @marco

    ja, we hadden graag weer meegedaan maar Maxlead heeft sinds november alle Philips Life Style internationale campagnes die vanuit hoofdkantoor worden aangestuurd. Zo'n topklant vergt naast onze andere klanten erg veel tijd. Meedoen met een case vergt ook veel tijd en dan wordt de keuze eenvoudig. Maar ik beloof je dat we volgend jaar weer meedoen.

    Misschien wel leuk om vast te stellen dat het winnen van een Speld kan zorgen voor iets wat wij hebben meegemaakt namelijk een enorme omzet groei met veel grote nieuwe klanten. Dus voor alle andere bureaus misschien een motivator om mee te komen doen. We steunen dit event daarom ook als hoofdsponsor.

    Ben erg benieuwd of we vernieuwende dingen gaan zien. Goed dat T4U er weer bij is. Die was vorig jaar niet aanwezig. Gertjan had 2 cases ingediend begreep ik van hem.

    @Gerben, niet alle bureaus hebben klanten die hun gegevens openbaar willen maken. Dat is vaak het grootste probleem. Bloosem had een mooie case vorig jaar maar de klant haakte vlak voor het event af.

    geplaatst op
  • Twitter down, mag het even zo? Moedig ons @gerben aan op Valk Hooiberg!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.