DDMA/DeMeter Nieuwjaarsborrel groot succes
Ook de DDMA/DeMeter nieuwjaarsborrel was dit jaar een groot succes. Ruim 500 marketeers kwamen naar de IJ-kantine om het nieuwe jaar met hun collega’s in te luiden. En daar was ruimschoots gelegenheid voor: geen saaie speeches, maar borrelen en bijpraten in een relaxte omgeving. Diana Janssen (DDMA) en Robin Riemslag (DeMeter) toastten samen met de aanwezigen op het nieuwe jaar, Sound Balance zorgde voor funky lounge muziek en het fantastische uitzicht op het Amsterdamse IJ, maakte de avond compleet. Zie hieronder voor een visuele impressie van de avond. Foto’s staan hier.
Ik denk dat idd John ergens anders naar binnen gelopen. ik vond de borrel juist helemaal niet oud en stijfjes. De muziek was juist helemaal van deze tijd, stonden echt een paar goeie dj’s te draaien en er zijn maar weinig borrels denk ik die tot 20.00 uur zou duren maar waar de laatste groep moest rennen om de laatste pont van half 12 te halen. Ik kan niet anders zeggen het was een top feestje.
Was inderdaad zéker een swingende borrel! De DJ draaide club/lounge/progressive muziek, af en toe bijgestaan door een live saxofonist. Als dat niet swingend is weet ik het ook niet meer 😉
Vond de gemiddelde leeftijd juist flink laag liggen gisteravond. Bovendien gaat het om ‘jong van geest’ toch? Daar vielen de aanwezigen zeker onder!
leuk dat er naar mijn Twitterposting gelinkt wordt. Het zag er inderdaad hip en trendy uit en het was erg druk. Toch had ik niet het idee dat het echt bruiste. Uitspraak van de avond, die ik opving tijdens een gesprek: “weet je, ik hou gewoon van postzegels en enveloppen likken”. Ik heb het idee dat sommige leden wat in het verleden zijn blijven hangen 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!