• Mobile
    wordt gesponsord door

Interactieve abricampagne Samsung G800: 5539 foto’s

Interactieve abricampagne Samsung G800: 5539 foto’s

Vorig jaar schreef ik op 17 december een posting over de interactieve abricampagne van Samsung om de G800 te promoten. Op drie locaties in Nederland (Amsterdam: Leidseplein/Rembrandtplein, Utrecht: Potterstraat) was de abri te zien én te gebruiken. Want de abri was voorzien van een webcam en een LCD-scherm, die door voorbijgangers bediend kon worden. Interactief, dus.

Het ging om een wedstrijd: bezoekers en makers van de foto’s konden een stem uitbrengen op hun favoriete foto. Samsung meldt (check hier de G800 actiesite) dat er in totaal ‘maar liefst’ 5.539 foto’s gemaakt zijn. ‘Uit de “top 100 meest favoriete foto’s” is er 1 winnaar getrokken.’ Die winnaar is dus te zien in bovenstaande afbeelding.

5.539 foto’s. Dat lijkt best een hele hoop. De looptijd van de campagne was ongeveer drie weken. Dat zijn dus pak hem beet 1850 foto’s per week, verdeeld over drie locaties zijn dat ongeveer 600 foto’s per week per locatie (85 per dag). Het ding was 24/7 te bedienen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.