Adverteerder ontkomt niet aan inzet cross-media campagnes

Adverteerder ontkomt niet aan inzet cross-media campagnes

Enkele weken geleden publiceerden we een tabel met online middelen om inzicht te geven in welk middel je voor welke doelstelling in kunt zetten. We maakten daarbij onderscheid in branding, traffic, sales en loyaliteit. De discussie die volgde richtte zich vooral op de vraag of je de online middelen los van elkaar en los van offline middelen kunt evalueren. We zijn er het immers over eens dat de beste campagneresultaten worden bereikt als je meerdere middelen over verschillende media inzet.

eMarketer heeft vandaag een aardig artikel waarin het op basis van onderzoeken van resp. Deloitte & Touche en Lumin Collaborative inzicht geeft in welke middelen worden gebruikt door de verschillende leeftijdsgroepen (van millennials tot matures). Het zal niemand verrassen dat consumenten steeds meer verschillende media gebruiken en dat, wil je de consument nog bereiken, je er niet aan ontkomt om cross-media campagnes in te zetten.

 


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.