ADV: Meer rendement uit je website!
Menig marketeer stelt zichzelf regelmatig de volgende vragen: Hoe genereer ik (meer) traffic naar mijn website? Waarom raak ik bezoekers al op de homepage kwijt? Of hoe bevorder ik koopgedrag bij mijn bezoekers? Écht aan de slag, zonder in theorieën en oeverloze discussies te verzanden? Dat kan tijdens de praktijktraining ‘Verhoog het rendement van uw website’ op 4 en 5 maart 2008. Wees erbij, maak eindelijk boekers van je bezoekers!
Voor we het vergeten: iedere deelnemer ontvangt een gratis handig praktijkboek: ‘Call to Action’. En om te voorkomen dat je na een halve dag achter de laptop helemaal vast zit krijg je tijdens de lunch een ontspannende stoelmassage, verzorgd door een professioneel masseur!
Hmm, de eerste link is dood.
Overigens mis ik wel in dit stukje wat ik moet doen als ik wil komen 🙂
De eerste link is niet dood, maar leidt naar een site die compleet scheef staat in firefox. dan raak je al gauw 20% van je rendement kwijt. Beetje onprofessionele bende lijkt me.
Die was wel dood hoor 😉
Klopt, de link werkte inderdaad in eerste instantie niet maar is aangepast dankzij de tips die binnenkwamen. Nogmaals dank Roy, zal er rekening mee houden bij beoordeling van blogs voor de marcom top 100 😉
@Bert: dat gaan ze nu juist leren op die training heb ik begrepen!
We gaan naar een website met frames, opmaak in MS Word, inline stylesheets, een onleesbaar klein lettertype….. en inderdaad een brakke weergave in Firefox en Safari.
Veel plezier op de praktijktraining!
Ben geen top SEO-er, maar weet wel iets:
46 woorden meta description
35 meta keywords
47 woorden in de metatitle
Daarna een stukje code met een herhaling in H1, H2, H3 van een behoorlijke SPAMMY zin: marktleider in het ontwikkelen van congressen, nieuwsbrieven, cursussen en schriftelijke leergangen. Congres, congressen, Euroforum, Euroform, euroforum, cursus, cursussen, seminar, schriftelijke leergang, studiedag, training, opleiding, nieuwsbrief, beurs, expo, newsletter, workshops,Ict, e-commerce, fiscaal, juridisch, marketing, communicatie, finance, milieu, energie, inkoop, logistiek, management, personeel en organisatie, p&o, industrie, bouw
Van wat ik weet, lijkt me bovenstaande behoorlijk SPAM achtig als het gaat om SEO. En genoeg reden om de rest ook met een opgetrokken wenkbrouw te aanschouwen.
@zkywalker: lijkt me een prima training voor je! 😉
@jorg: neem aan dat je weet dat de site van euroforum (en het bureau dat hiervoor verwantwoordelijk is) weinig te maken heeft met de training? Lijkt me overigens wel een goede suggestie dat deze mensen de training ook volgen want er valt inderdaad nog wel wat te verbeteren aan de site van euroforum!
@marco Nee dat wist ik niet, maar nu je het zegt. Overigens niets zegt mij dat Martin van Kranenburg niet hoort bij het Euroforum. Wordt je dan toch mee geassocieerd. Nu is het geen zeer slechte site maar wel een contradictie met het onderwerp van de training. Misschien leuk voor Martin om de site van het Euroforum als case te nemen? ;D
Toevoeging: ‘Overigens niets in de tekst zegt mij ..’
Hi Jorg, dank voor de tip. Goed idee. Ik zal zeker de site van Euroforum eens goed onder handen nemen, ha ha.
Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld Mediaplaza en voor nog meer sites die seminars verzorgen. Hier is Euroforum niet uniek in hoor 🙂
wie kan mij een antwoord geven op : HOE HAAL IK MEER RENEDEMENT UIT MIJN WEBSITE http://www.arthurmassage.nl
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!