• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Mascha Vang vs Solarium

Viral Friday: Mascha Vang vs Solarium
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Kræftens Bekæmpelse met Mascha Vang vs Solarium. Het Deense model en lustobject Mascha Vang gaat uit de kleren in een viraal reclamefilmpje van de Deense Kankerstichting. De campagne tegen solaria wordt gevoerd onder de slogan "Wit is het nieuwe bruin". Op plek 2, Toom Baumarkt. Een overenthousiaste Duitse doe-het-zelver knutselt met de materialen van Toom Baumarkt zijn eigen verkeersdrempel in elkaar in een poging de prijs van 5000 euro te winnen. Goeiemoggel van KPN maakt de top 3 deze week compleet. Eergisteren riep Reclameweek het TV spotje van 40 seconden uit tot virale tophit. Het filmpje doet het erg goed online en is meer dan 300.000 keer bekeken.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.