Jasper van IJssel wint DeMeter Award 2007
Tijdens een feestelijke avond met vakgenoten heeft Jasper van IJssel gisteren in het overvolle Fortis Circustheater in Scheveningen de DeMeter Award in ontvangst genomen. Van IJssel, directeur van Loyalty Lab, kreeg de onderscheiding voor zijn werk voor onafhankelijke retailers. Mede-genomineerden Arnout van den Busken (Pieter van den Busken Advertising & Direct Marketing) en Mitchell Plaizier (Button Media) grepen net naast het bronzen beeld.
De presentatie van de avond was in handen van Gijs Staverman. Gedurende de avond werden diverse filmpjes vertoond, met daarin o.a. een terugblik op de jurydag en een nadere kennismaking met de kandidaten. Deze filmpjes zullen later op Internet geplaatst worden.
De 6-koppige jury, bestaande uit Renate Vogt (Friends for You), Allard Frederiks (Adforesult), Frans Reichardt (Holy Cow!), Pim van der Vorst (DHL Global Mail), Antal de Waij (UPC) en Marianne Robben (Proximity) oordeelde als volgt:
“Jasper is overtuigend en inhoudelijk zeer sterk op het gebied van klassieke direct marketing. Hij maakt het waar om van een conservatieve doelgroep van retailers – een wereld waarin alles draait om het rinkelen van de kassa en winkeltraffic – ware loyalty marketeers te maken waarin de retailers, zonder hun eigen verkoopmethodiek te verloochenen, ondersteund worden door een keur aan dm-acties.”
DeMeter en de Award
DeMeter is hét platform voor de toekomst van DM. Om de groei en vernieuwing in dit boeiende vak te blijven stimuleren, is de DeMeter Award in het leven geroepen. De Award voor aanstormend DM-talent dat zich onderscheidt door lef, aantoonbaar resultaat en onderscheidende prestaties.
Fotos van de avond zijn hier en hier te vinden. Meer informatie over de winnaar, Jasper van IJssel, staat hier en hier is een live-verslag van de avond te lezen.
Tijdens de avond zijn de onderstaande films vertoond: