Beste klant

8 november 2007, 20:02

Vandaag was ik op het jaarlijkse Otys event, een leverancier van recruitment software. En daar had men iets heel leuks, eigenlijk best wel 2.0 in een niet internet setting. Op het eind van het verder inhoudelijke event, dat eindigde met een lichte noot van Jules Deelder, werden de beste klanten uitgeroepen. De beste klant/gebruiker en de beste klant/directeur. En dat waren niet de mensen die het meeste hadden besteed of zo, nee, de Otys award is voor de beste meedenker. Want de klanten leveren de input voor een beter systeem en door een constante dialoog wordt het beter. Dat weten we hiet bij Marketingfacts allemaal al lang, maar het is dan nog eens extra leuk om de beste vijf te nomineren en in het zonnetje te zetten en de allerbeste nog extra te belonen. Op die manier doe je meer dan enkel bedanken, op die manier stimuleer je ook andere klanten om nog meer mee te denken.

Bas van de Haterd
Professioneel bemoeial bij Van de Haterd Consultancy

Freelance professioneel bemoeial. Kijkt altijd naar het fundamentele probleem, niet de quick fix. Centrale focus zijn de (online) dialogen met klanten, stakeholders, medewerkers en toekomstig medewerkers (afhankelijk van de opdracht). Actief als interim community manager, projectleider voor nieuwe corporate recruitmentsites, adviseur bij verschillende start ups en inspirator m.b.t. de toekomst van werk (de arbeidsmarkt van de 21e eeuw).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!