Beste klant

Beste klant

Vandaag was ik op het jaarlijkse Otys event, een leverancier van recruitment software. En daar had men iets heel leuks, eigenlijk best wel 2.0 in een niet internet setting. Op het eind van het verder inhoudelijke event, dat eindigde met een lichte noot van Jules Deelder, werden de beste klanten uitgeroepen. De beste klant/gebruiker en de beste klant/directeur. En dat waren niet de mensen die het meeste hadden besteed of zo, nee, de Otys award is voor de beste meedenker. Want de klanten leveren de input voor een beter systeem en door een constante dialoog wordt het beter. Dat weten we hiet bij Marketingfacts allemaal al lang, maar het is dan nog eens extra leuk om de beste vijf te nomineren en in het zonnetje te zetten en de allerbeste nog extra te belonen. Op die manier doe je meer dan enkel bedanken, op die manier stimuleer je ook andere klanten om nog meer mee te denken.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.