VAC: MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 Project-/trafficmanager

19 oktober 2007, 03:35

MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 StrateegMarketingMonday is een marketing- en reclamebureau dat zich richt op de innovatie van de commerciële strategie van bedrijven. Ze ontwikkelt de volledige marketingstrategie en realiseert de executie daarvan. Ook leert MarketingMonday bedrijven hoe ze om moeten gaan met nieuwe Marketing 2.0 technieken. MarketingMonday zoekt jou als je de Marketing 2.0 uitdaging aan wilt gaan!

Als Marketing 2.0 Project-/trafficmanager vorm je een team met de strateeg en je bent de ‘spil’ en het aanspreekpunt voor zowel de klant en de interne organisatie. Samen behartigen jullie de belangen van verschillende klanten. We verwachten in ieder geval van je dat je enkele jaren (3 tot 5 jaar) ervaring hebt in projectmanagement van crossmediale marketingprojecten. Ook gaan we er vanuit dat je enigszins bekend bent met nieuwe marketingbegrippen.

De marketing 2.0 projectmanager die wij zoeken is:

• gestructureerd;

• flexibel;

• daadkrachtig;

• probleemoplossend;

• pragmatisch.

Projectmanagers die kiezen voor MarketingMonday werken in leerzame omgeving waar voordurend nieuwe interessante projecten de revue passeren. Ook stellen we jou in de gelegenheid om je kennis uit te breiden door middel van opleidingen of interne kennistrajecten. Je ontvangt een goed salaris en prima bespreekbare secundaire arbeidsvoorwaarden.

Door technologische en sociale ontwikkelingen verandert marketing de komende jaren namelijk drastisch. Nieuwe marketing is dynamisch en bevat efficiënte combinaties van oud en nieuw. Consumenten stellen andere eisen aan merken, producten, marketingcommunicatie, distributie en sales. Termen als ‘social branding’, ‘co-creatie’,‘crossmedia’ en ‘multichannel’ vliegen ons om de oren. Om bedrijven inzicht te geven in de facetten van Marketing 2.0 ontwikkelde MarketingMonday de ‘New Marketing Cycle©’. Op basis van dit model en het bijbehorende boek, onze kennis, ervaring en inzichten brengen we bedrijven door middel van een uitgebalanceerd stappenplan naar de nieuwe marketingeconomie. We geven medewerkers van bedrijven inzicht, kennis over nieuwe marketing, vaardigheden over hoe medewerkers deze nieuwe marketing zelf kunnen realiseren en ontwikkelen samen met het bedrijf de commerciële/marketingstrategie en realiseren tevens de volledige uitvoering/executie ervan. MarketingMonday geeft ook regelmatig seminars en workshops over nieuwe marketing (marketing 2.0) en doceert aan SRM/Erasmus en Nyenrode. MarketingMonday werkt voor verschillende top 500 ondernemingen uit verschillende branches (banken, retail, vervoer, verzekeraars).

Ben je geïnteresseerd?

Stuur een onderscheidende motivering en duidelijke cv aan {encode=”niels@marketingmonday.nl” title=”niels@marketingmonday.nl”}. Eventuele vragen kun je richten aan richard@marketingmonday.nl.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!