VAC: MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 Strateeg

15 oktober 2007, 03:25

MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 StrateegMarketingMonday is een marketing- en reclamebureau dat zich richt op de innovatie van de commerciële strategie van bedrijven. Ze ontwikkelt de volledige marketingstrategie en realiseert de executie daarvan. Ook leert MarketingMonday bedrijven hoe ze om moeten gaan met nieuwe Marketing 2.0 technieken. MarketingMonday zoekt jou als je de Marketing 2.0 uitdaging aan wilt gaan!

Als Marketing 2.0 strateeg werk je meestal voor (marketing)directies van bedrijven, waarbij je intern wordt geassisteerd door een ervaren projectmanager die de praktische uitvoering voor zijn of haar rekening neemt. De marketing 2.0 strateeg die wij zoeken is: ondernemend, zelfstandig, ervaren, nieuwsgierig en ‘senior’.

Hij of zij is in staat om zijn visie duidelijk en gepassioneerd over te brengen op klanten en prospects. Je beheerst alle facetten van de traditionele marketingstrategie en bent uitgebreid op de hoogte van nieuwe begrippen en technieken als ‘crossmedia’, ‘multichanneling’, ‘event-driven-strategy’ en ‘dialoogmarketing’.

Je bent niet alleen verantwoordelijk voor de behandeling van je eigen klanten, maar je levert ook een bijdrage aan het interne kennis ontwikkelingsprogramma van MarketingMonday. Ook zorgen wij ervoor dat je voortdurend op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelen en kun je ook intern profiteren van kennisontwikkeling. Je loopt in eerste instantie enige tijd mee met een ervaren marketing 2.0 strateeg, waar je kennis kunt opdoen over de werkwijze, aanpak en specifieke kennis.

Als je als ervaren marketingstrateeg kiest voor MarketingMonday dan is een ‘partner/aandelen programma’ op termijn bespreekbaar. Je bouwt dus aan je eigen kennis, je voert interessante en uitdagende opdrachten uit en op termijn profiteer wellicht ook van interessante partnervoordelen. Je ontvang een goed salaris en aanvullende bonussen op basis van geleverde prestaties. Een auto is bespreekbaar.

Door technologische en sociale ontwikkelingen verandert marketing de komende jaren namelijk drastisch. Nieuwe marketing is dynamisch en bevat efficiënte combinaties van oud en nieuw. Consumenten stellen andere eisen aan merken, producten, marketingcommunicatie, distributie en sales. Termen als ‘social branding’, ‘co-creatie’,‘crossmedia’ en ‘multichannel’ vliegen ons om de oren. Om bedrijven inzicht te geven in de facetten van Marketing 2.0 ontwikkelde MarketingMonday de ‘New Marketing Cycle©’. Op basis van dit model en het bijbehorende boek, onze kennis, ervaring en inzichten brengen we bedrijven door middel van een uitgebalanceerd stappenplan naar de nieuwe marketingeconomie. We geven medewerkers van bedrijven inzicht, kennis over nieuwe marketing, vaardigheden over hoe medewerkers deze nieuwe marketing zelf kunnen realiseren en ontwikkelen samen met het bedrijf de commerciële/marketingstrategie en realiseren tevens de volledige uitvoering/executie ervan. MarketingMonday geeft ook regelmatig seminars en workshops over nieuwe marketing (marketing 2.0) en doceert aan SRM/Erasmus en Nyenrode. MarketingMonday werkt voor verschillende top 500 ondernemingen uit verschillende branches (banken, retail, vervoer, verzekeraars).

Ben je geïnteresseerd?

Stuur een onderscheidende motivering en duidelijke cv aan {encode=”niels@marketingmonday.nl” title=”niels@marketingmonday.nl”}. Eventuele vragen kun je richten aan richard@marketingmonday.nl.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!