Communicatie in het digitale tijdperk

Communicatie in het digitale tijdperk
, Upstream
@marcoderksen

Al weer van een paar maanden geleden maar door mijn vakantie kwam ik deze pas deze week tegen. Eind juli schreef Robert Scoble op zijn weblog dat de Los Angeles Fire Department (LAFD) Twitter gebruikte om geinteresseerden te informeren. Begin augustus pakte PC World (via: Emerce Mobile) dit nieuws op en kwam met een artikel waarin het liet zien hoe LAFD web 2.0 (of nieuwe media in het algemeen) inzet voor haar interne en externe communicatie.

Naast Twitter (335 followers) biedt LAFD o.a. een realtime alertservice, weblog, fotosite op Flickr, videokanaal op Youtube, live internet radioshow en een wekelijkse nieuwsbrief.

Wie kent meer voorbeelden van bedrijven of instellingen die op deze manier alle mogelijke communicatiemiddelen inzet om te laten zien wat ze doen?


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.