Intomart GfK neemt Daphne over

Intomart GfK neemt Daphne over

Adformatie meldt vandaag dat Intomart GfK het bureau Daphne Communication Management van Arie den Boon heeft overgenomen. Eerder dit jaar nam Intomart GfK al het failliete Verify over en nu dus Daphne (via: mediaonderzoek.nl).

Daphne is bekend om de effectmetingen van mediacampagnes. Op basis van deze metingen worden adverteerders in staat gesteld hun campagnes tijdig bij te sturen om de uiteindelijke doelstellingen te realiseren. Via het internationale netwerk van GfK kan de dienstverlening van Daphne op grotere schaal aan de man gebracht worden. Intomart GfK kennen we vooral van het kijk- en luisteronderzoek, online bereiksonderzoek en recentelijk het printbereiksonderzoek.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.