Marketing en entertainment op hoog niveau

Marketing en entertainment op hoog niveau
, Carl Mangold


Toen ik vorige week een flesje Vodka kocht, in de Tupolev Tu-154 die me van Irkutsk terug naar Moskou bracht, leverde me dat meerdere minuten discussie en roebels tellen op. Plus nog een engelstalig krantje, die de stewardes uit de piloot z’n prullenbak had gevist. Bij Virgin America zijn de koopervaringen veel korter en onpersoonlijker: daar tik je je bestelling gewoon op een touchscreen in, en schuif je je creditcard door een gleufje.

De jongens van Engadget ontmaagden Sir Richard’s eerste Virgin America toestel, en probeerden het RED in-flight entertainment system uit. Waarop passagiers naar films en satteliet-TV kunnen kijken, naar muziek kunnen luisteren, e-books kunnen lezen, spelletjes kunnen spelen, consumpties kunnen bestellen, on- en off-board kunnen winkelen en met medepassagiers kunnen chatten.

Het enige dat er nog niet mee kan, is internetten. Maar ach, met een AC wandcontactdoos in elke stoelpoot kun je je blogpostings in elk geval alvast schrijven, zodat je ze op de grond direct naar je webstek kunt wifi-en.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.