Adfolive over online mediabestedingen

Adfolive over online mediabestedingen

Emile van den Berg (Isobar) en Marcel Udo (IAB) in Adfolive over online mediabestedingen

Deze week heeft Adfolive, het wekelijkse webtv-programma van Adformatie en Microsoft over digitale communicatie, in haar maandelijkse special een discussie over de online mediabestedingen. Eind vorige maand publiceerde het IAB de nieuwe kwartaalcijfers waaruit bleek dat de online mediabestedingen met maar 9 procent waren gegroeid in het eerste kwartaal. In de afgelopen jaren waren we een groei van 30 procent en meer gewend. Aan het woord zijn Emile van den Berg (Strategy Director Isobar) en Marcel Udo (Vice-voorzitter IAB) die een toelichting geven op deze ontwikkeling.

Alvast een opmerking vooraf, Marcel Udo geeft in het interview aan dat er nog geen cijfers voor emailmarketing worden aangeleverd en gerapporteerd door het IAB maar dat is niet helemaal juist. E-mailmarketing bureau TAPPS levert namelijk als enige wel deze cijfers aan.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.