Brandgagement USAToday: 380% groei in één maand

20 april 2007, 08:24

{title}

Vorige maand ging een vernieuwd USAToday live, met een sterke focus op het betrekken van de lezers in wat zij ‘networked journalism’ noemt. En dat heeft bijzonder mooie resultaten opgeleverd: het aantal geregistreerde leden groeide in één maand met 380%, en het aantal unieke bezoekers met 21%.

Of utmost importance, the new site was designed to create a community around the news—one that connects readers to reporting and each other, according to Jeff Webber, the site’s senior vice president and publisher.

“Our readers are always looking for new ways to engage more directly in discussions,” Webber said.

Sections seeing particularly strong traffic gains include Sports, Money, Travel and Tech, according to Gannett’s internal measurements.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    Bram Koster

    Misschien goed om aan te geven dat die 380% de groei betreft van het aantal registraties op de website. Zoals het er nu staat lijkt het of het (betalende) abonneebestand van de (papieren) krant zelf met 380% is gegroeid.


    20 april 2007 om 10:40
    mangold

    @Bram: Die mogelijke (maar hoogst onwaarschijnlijke) conclusie had ik over ’t hoofd gezien. Maar je hebt gelijk; ik heb ‘abonnees’ dus maar in ‘geregistreerde leden’ gewijzigd.


    20 april 2007 om 10:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!