Seminar over Customer Engagement

9 april 2007, 18:37

Seminar over Customer EngagementOp donderdagochtend 19 april organiseren ITHAKA en MediaTest een seminar over Customer Engagement in Mercurius te Amsterdam.

Keynote speaker is Alan Moore, auteur van de bestseller van ‘Communities Dominate Brands‘. Alan zal tekst en uitleg geven over Community Engagement Marketing en de daarbij behorende kansen met behulp van de 4 C’s: Communities, Culture, Connectivity en Commerce.

Daarnaast zijn er interactieve workshops over ‘Interactieve merkbeleving anno 2007’ door Machteld Rijnten (voorheen Lost Boys en Clockwork), ‘Trends in Customer Media’ door Sak van den Boom (schrijver handboek ‘Relatiemedia‘), ‘The Executive Circle’ door Ludwig Kilian (manager enterprise marketing bij Microsoft Nederland) en ‘De stem van de klant’ door Inge Derks (marketing en sales bij Kluwer).

Na de workshopsessies volgt een sessie van Annie Auerbach & Anniki Sommerville, beiden Directors bij het onderzoeks-en strategiebureau Flamingo International. Hun stelling is ‘New online methodologies are a way to understand the new engaged consumer. Not only by accessing insight about them, but also by being a part of the new media landscape by blogging, chatrooms etc.’

Het seminar zal worden afgesloten door een presentatie van Rob Does, directeur ITHAKA groep. Hij zal proberen de slag te maken van customer engagement naar productontwikkeling en interne marketing.

Als alles meezit en er op die dag geen al te lange files zijn tussen Arnhem en Amsterdam, zal ik ook aanwezig zijn. Dit keer eens niet als spreker maar als bezoeker. Wie gaan er nog meer naar dit seminar?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    mroumen

    Spijtig dat zulke seminars voor studenten te prijzig zijn…


    9 april 2007 om 19:12
    media

    Je zou de organisatie eens kunnen benaderen of je als student geen korting kunt krijgen of een brijdrage kunt leveren in ruil voor toegang.


    9 april 2007 om 19:17
    mroumen

    Klopt! Erg lui om alleen maar negatieve klanken te uiten en er zelf niets aan te doen.

    Mailtje verstuurd 🙂


    9 april 2007 om 19:38
    media

    Goede tip Frank, ben dan toch in A’dam dus wellicht dat ik ’s middags ook met je mee ga!


    10 april 2007 om 03:06
    Charles Hageman

    Studenten betalen €99,-. Je moet dan na je aanmelding wel even een kopie van je collegekaart en bewijs van inschrijving faxen naar: 020-4234413 ovv Student Inschrijving Seminar Customer Engagement.


    10 april 2007 om 07:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!