Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De marketingmachine achter Vandaag Inside

Op 16 oktober 2025 won Vandaag Inside opnieuw de Gouden Televizier-Ring. Deze overwinning bevestigt de kracht van merkloyaliteit en merkwaarde. Het programma sleepte de prijs binnen met maar liefst 74 procent van de stemmen. Dat resultaat toont hoe televisie vandaag niet alleen draait om inhoud, maar om een geïntegreerde marketingmachine.

Waarom het negeren van Dark Funnel in ABM niet bepaald handig is

Account-Based Marketing (ABM) is volwassen geworden. Wat ooit begon als een niche B2B-tactiek, is inmiddels een kernstrategie: richt je op de juiste accounts, lever hyper-gepersonaliseerde campagnes, en zorg voor touchpoints tussen sales en marketing. Vrijwel iedereen doet er tegenwoordig iets mee. En terecht.

Deze kanalen domineerden YouTube in Nederland

ANWB, NOS Jeugdjournaal en BMW Nederland voeren de Nederlandse ranglijsten van Q3 aanDe strijd om views gaat door, ook in…

Podcast: hoe engagement en reclame elkaar écht versterken

Wat is goede reclame? Simpele vraag, maar het antwoord is vele malen complexer - en nooit compleet. Wat altijd goed…

Zeven tips voor meer betrokkenheid in retail

Loyaliteit van klanten begint bij betrokken ondernemersBetrokkenheid verbindt de veelgebruikte termen loyalty, engagement en klantrelatie. Hoe pak je dat als…

Artificial Intelligence voor engagement-marketing

Derde deel van drieluik over optimale marketing-focus op AIDit artikel is het derde en laatste deel van een mini-reeks over…

Het ideale leiderschap voor merk-engagement

Met twee hittegolven op rij, gaat onze interesse wellicht meer uit naar vakantie dan naar merken. Jammer, want juist in…

Contentanalyse: hoe maak je interactie met je content meetbaar?

Altijd al benieuwd geweest naar de echte interactie van een bezoeker met de contentpagina’s op je website? Dan zou je…

Facebook gaat ‘engagementbait’ aanpakken

De content en volger komen weer centraal te staanFacebook wil de content die iemand voorbij ziet komen zo relevant mogelijk…

Spreekt jouw merk al vloeiend emoji?

Emoji als digi-taalEmojis: ze zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en het is ondertussen een heus…

Misschien hebben je banners wel meer effect dan je denkt

De afgelopen jaren hebben marketeers hun banners vooral geoptimaliseerd op de klik en alles wat daarna komt: visits, conversies, etcetera.…

Het gesprek aangaan met klanten op social media: 5 cases ter inspiratie

Social media engagement, van de term hebben we allemaal gehoord en iedereen is het er over eens dat het belangrijk…