Op 16 oktober 2025 won Vandaag Inside opnieuw de Gouden Televizier-Ring. Deze overwinning bevestigt de kracht van merkloyaliteit en merkwaarde. Het programma sleepte de prijs binnen met maar liefst 74 procent van de stemmen. Dat resultaat toont hoe televisie vandaag niet alleen draait om inhoud, maar om een geïntegreerde marketingmachine.
Account-Based Marketing (ABM) is volwassen geworden. Wat ooit begon als een niche B2B-tactiek, is inmiddels een kernstrategie: richt je op de juiste accounts, lever hyper-gepersonaliseerde campagnes, en zorg voor touchpoints tussen sales en marketing. Vrijwel iedereen doet er tegenwoordig iets mee. En terecht.
ANWB, NOS Jeugdjournaal en BMW Nederland voeren de Nederlandse ranglijsten van Q3 aanDe strijd om views gaat door, ook in…
Wat is goede reclame? Simpele vraag, maar het antwoord is vele malen complexer - en nooit compleet. Wat altijd goed…
Loyaliteit van klanten begint bij betrokken ondernemersBetrokkenheid verbindt de veelgebruikte termen loyalty, engagement en klantrelatie. Hoe pak je dat als…
Derde deel van drieluik over optimale marketing-focus op AIDit artikel is het derde en laatste deel van een mini-reeks over…
Met twee hittegolven op rij, gaat onze interesse wellicht meer uit naar vakantie dan naar merken. Jammer, want juist in…
Altijd al benieuwd geweest naar de echte interactie van een bezoeker met de contentpagina’s op je website? Dan zou je…
De content en volger komen weer centraal te staanFacebook wil de content die iemand voorbij ziet komen zo relevant mogelijk…
Emoji als digi-taalEmojis: ze zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en het is ondertussen een heus…
De afgelopen jaren hebben marketeers hun banners vooral geoptimaliseerd op de klik en alles wat daarna komt: visits, conversies, etcetera.…
Social media engagement, van de term hebben we allemaal gehoord en iedereen is het er over eens dat het belangrijk…