
Vanavond worden in de Passenger Terminal Amsterdam de SpinAwards 2006 uitgereikt, de jaarlijkse vakprijzen voor creativiteit in interactieve communicatie. Het gehele event is live te volgen op fame.spinawards.nl. Marco is als voorzitter van de categorie Beste website concept aanwezig en zal mij mobiel op de hoogte houden van de uitreikingen. Refresh vanavond dus frequent dit bericht om (vrijwel) live de uitgereikte SpinAwards te zien langskomen
Beste online campagne (2)
Goud: Ik zie, ik zie wat jij niet ziet | ACHTUNG! / SIRE
Zilver: Nationale Hypotheek Quiz | .bone / ABN Amro
Beste website concept (2)
Goud: Feel Volvo C70 | Euro RSCG 4D / Volvo
Zilver: Skoeps | Skoeps / Skoeps
Beste mobiele concept (1)
Goud: Red Bull Flugtag | HotSMS / Red Bull
Beste crossmedia campagne (3)
Goud: Douwe Egberts Burendag | LEMZ / Douwe Egberts
Zilver: Omo Buitenspeel Bond | LEMZ / Unilever
Zilver: Wakker Worden met Valerio | TMF/TMF
Beste Interactieve Televisieconcept (1)
Zilver: Wakker Worden met Valerio | TMF / TMF
Beste gaming concept (2)
Goud: Apenkooi.com | Apenkooi/ Sense Studios & Apenkooi
Zilver: Calucci the Game | Tribal DDB / Centraal Beheer Achmea
Beste Innovatieve Concept (2)
Goud: Skypecast met Johan | Qi / Heineken
Zilver: Nationale Hypotheek Quiz | .bone, ABN Amro
Vakprijs beste interactieve adverteerder
Goud: Unilever
Vakprijs beste interactieve bureau
Goud: Lemz
Lemz is hiermee de grote winnaar bij de bureaus met maar liefst 3 SpinAwards; de prijs voor het Beste interactieve bureau, een Gouden SpinAward voor de Douwe Egberts Burendag èn een Zilveren SpinAward voor de Omo Buitenspeel Bond. Alle winnaars hartelijk gefeliciteerd met de Award!