We houden je in de gaten…

24 februari 2007, 09:22

Fresh Creation attendeerde mij op een leuke nieuwe YouTube serie, waarin iemand ineens door alles en iedereen echt overal in de gaten wordt gehouden. En behalve dat dit een heel vermakelijke serie oplevert, is ‘t ook heel bruikbaar als analogie: vervang die jongen maar eens door jouw bedrijf of merk…

They’re not just watching. They’re giving me opinions. And they’re sharing these opinions on the internet.

Er zijn inmiddels tien afleveringen (de eerste staat onderin). De kijkers bepalen de plot.

Als je nog verder gaat met het trekken van vergelijkingen tussen mensen en merken, kom je automatisch ook op de vraag of ‘corporate privacy’ nog wel bestaat. Connected people weten immers haast álles van je merk, en jonge merken vinden – net als jonge mensen – dat privacy iets ‘voor bejaarden’ is.

Je ziet dan ook dat jonge merken heel vanzelfsprekend hun klanten bij vanalles en nog wat betrekken, terwijl de oudere garde hier nog de nodige moeite mee heeft. Mensen en merken… het is niet voor nix dat deze woorden slechts 2 letters van elkaar verschillen 😉

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Carl, hij is leuk maar pas op dat je niet doorslaat en overal de sticker brandgagement op probeert te plakken.


    24 februari 2007 om 11:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!