• Mobile
    wordt gesponsord door

We houden je in de gaten…

We houden je in de gaten…
, Carl Mangold

Fresh Creation attendeerde mij op een leuke nieuwe YouTube serie, waarin iemand ineens door alles en iedereen echt overal in de gaten wordt gehouden. En behalve dat dit een heel vermakelijke serie oplevert, is ‘t ook heel bruikbaar als analogie: vervang die jongen maar eens door jouw bedrijf of merk…

They’re not just watching. They’re giving me opinions. And they’re sharing these opinions on the internet.

Er zijn inmiddels tien afleveringen (de eerste staat onderin). De kijkers bepalen de plot.

Als je nog verder gaat met het trekken van vergelijkingen tussen mensen en merken, kom je automatisch ook op de vraag of ‘corporate privacy’ nog wel bestaat. Connected people weten immers haast álles van je merk, en jonge merken vinden - net als jonge mensen - dat privacy iets ‘voor bejaarden’ is.

Je ziet dan ook dat jonge merken heel vanzelfsprekend hun klanten bij vanalles en nog wat betrekken, terwijl de oudere garde hier nog de nodige moeite mee heeft. Mensen en merken… het is niet voor nix dat deze woorden slechts 2 letters van elkaar verschillen ;-)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Carl, hij is leuk maar pas op dat je niet doorslaat en overal de sticker brandgagement op probeert te plakken.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.